Skrýt výsledky vyhledávání
Archiv
Děkujeme. Váš hlas byl přijat!

Noc reklamožroutů 2010: Spoty vtipné i smutné

2010-10-20 10:29

Některé reklamy donutí k smíchu a jiné zase k myšlenkám, jak někdo mohl takovou šílenost vůbec natočit. Noc reklamožroutů v těchto kategoriích již popáté vybere největší extrémy.

Předpokládá se, že se letošní rok v Palace Cinemas Slovanský dům sejde opět tolik příznivců reklamy, že se zaplní kapacity všech deseti sálů. Kdo se mezi návštěvníky za uplynulé čtyři ročníky nezařadil, možná jen nechápavě kroutí hlavou, koho by bavilo sledovat během jednoho večera jen samá propagační videa. Vždyť jich je přeci v televizi dost a dost a vždycky otravují během oblíbených pořadů. To je samozřejmě správný poznatek, ale těch zábavných, originálních nebo jednoduše řečeno zajímavých klipů se mezi programy objevuje tak nízké procento, že to nestojí za řeč. Noc reklamožroutů představuje reprezentativní výběr z celého světa.


Improvizace George Clooneyho a Johna Malkoviche

A v tom se ukrývá hledané kouzlo. Během téměř šestihodinové projekce se nabízí nejúspěšnější, nejlepší a zároveň také nejhorší spoty ze všech možných i nemožných koutů planety. Jestliže atraktivita stále přežívá ve stavu hibernace, zkuste mrknout na videa přidaná k tomuto článku, některé uvidíte v pátek 22.10. na velkém plátně. Kromě nich na vás bude čekat také britská a automobilová tvorba, celosvětové humanitární a sociální kampaně a hledat můžete i české zástupce. Každou hodinu byste mohli natrefit na plus mínus jeden tuzemský flák.


I jeden komár může být nebezpečný

Počítá se s tím, že jen mizivé množství lidí zvládne sledovat více než 500 reklam v kuse. Z toho důvodu bude připraven doprovodný program, který slibuje latinsko-americké tance, křest nového čísla časopisu Playboy a s ním spojené legrácky a jako hlavní host celé show vystoupí Anna K. Právě známé zpěvačce a jejímu projektu na podporu prevence rakoviny prsu bude předán šek, který poslouží na koupi přístroje ke speciální diagnostice nádorů v prsu. Pakliže si za 499,- (případně 399,- Kč u studentů) zakoupíte vstupenku na akci, pomůžete dvacetikorunou i vy.


Polární medvěd v reklamě na Nissan

Používat ve spojení s Nocí reklamožroutů výhradně samé superlativy by však bylo zcestné, jelikož se dají očekávat obdobné nepříjemnosti jako kupříkladu minulý rok. K hlavnímu a zřejmě jen těžko odstranitelnému problému patří časté čekání – řada u vstupu, řada u šaten, řada u občerstvení, a tak dále. Menším neduhem, který pro některé může být zároveň chápán jako klad, je koncept show jako živoucího večírku. Samozřejmě působí příjemně, když publikum reaguje na to, co sleduje. Když vám ale po každé reklamě frká do uší několik trumpetek, nejraději byste udělali úkon, který by si u cíle vyžádal Heimlichův manévr.

Pojetí reklamního večera je přesto natolik jedinečný a ve výsledku zábavný nápad, že negativní stránku převálcuje. A kdybyste se tento pátek do Prahy nedostali, můžete vyzkoušet brněnský Velký Špalíček, kde se budou spoty „žrát“ ve středu 27. 10.
Martin Čuřík

Komentáře (0)

Přidat komentář

Pole není vyplněno nebo obsahuje nepřípustné symboly.
Jméno: E-mail:
Komentář:
  Hlásit nové komentáře.
>